USA - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Karolien Vor - WaarBenJij.nu USA - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Karolien Vor - WaarBenJij.nu

USA

Door: Karolien

Blijf op de hoogte en volg Karolien

10 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hello!!
Nieuw land, nieuw bericht en een nieuwe lay out van de pagina!

Ik ben in de United States of America aangekomen, in de Evergreen State ook wel bekend als Washington State. Het oversteken van de grens (waar ik toch wel wat zorgen om maakte gezien alle verhalen die ik heb gehoord) ging prima! Ik hoefde alleen maar mijn paspoort te laten zien, te vertellen wat ik ging doen en hoe veel geld ik had. Toen nog even mijn bagage laten scannen en mijn appel inleveren want deze had geen sticker (blijkbaar moet er een sticker op zitten zodat ze weten waar hij vandaan komt). Nou ja, hij was toch al beurs.
In de bus raakte ik aan de praat met 2 jongens die ook naar hetzelfde hostel hier in Seattle gingen, dus dat was gezellig en konden we samen op zoek.
Ik ben dus goed gearriveerd, hostel is wel aardig en er is gratis internet, gratis ontbijt en 3 keer een gratis diner, dus dat is allemaal prima.
Ik ga zo nog even de straat op voordat het eten begint, even een kijkje nemen op de plek waar de allereerste Starbucks vandaan komt!

  • 11 Oktober 2010 - 06:11

    Tineke:

    Lekker de eerste reaktie op je eerste USA dag. Fijn dat de grensoversteek goed verlopen is. Pak van mijn hart! Leuk dat je gelijk alweer kontakt hebt met reisgenoten.
    Veel plezier!
    XXX

  • 11 Oktober 2010 - 13:05

    Ine:

    Hoi. Fijn dat alles goed ging bij grenscontrole.
    Nu weer een ander land gaan ontdekken, spannend hoor. Geniet ervan.

  • 11 Oktober 2010 - 13:44

    Govert A.:

    Veel plezier in de USA.
    Ben benieuwd naar je belevenissen.

  • 14 Oktober 2010 - 08:23

    Florina:

    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karolien

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 26784

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2013 - 31 Augustus 2013

Canada 2013

27 December 2012 - 01 Februari 2013

Nieuw Zeeland

07 September 2010 - 04 Januari 2011

Canada & Verenigde Staten

Landen bezocht: